pondělí 12. září 2016

Kotorská zátoka

   Město Kotor je jedno z nejavštěvovanějších míst v Černé hoře. Vzpomínám přitom na Lukáše z Polska, který mi doporučil právě toto místo navštívit. 
Z Ulcinju jsem jela opět podél pobřeží autobusem, stavěli jsme v Baru, Budvě, Sutomori a postupně přibírali další cestující. V polovině července turistů přibývalo a to není nikdy nic moc pro mě. Věděla jsem, že v Kotoru to nebude o moc lepší, ale mrzelo by mě, kdych se tomu vyhnula.
  Městečko je to malebné, připomínající uličky Prahy, uzavřené v hradbách se vstupními branami. Mimo centrum tohoto Starého města jste pak obklopeni horami se zátkou, a hradní tvrzí. U bran Starého město zaplatíte 3 eura za výstup na tvrz, ale já všem prozradím, že je tam i cesta, za kterou nezaplatíte nic. Kdo by chtěl vědět více, může se mě optat :)

   A takový západ slunce pozorvat z vrchu, a dívat se na město a zátoku je opravdu krása. Odpustím si tentorkát obsáhlé popisování, a přenechávám dojmy zachycené ve fotografiích. 
























Žádné komentáře:

Okomentovat