čtvrtek 5. ledna 2017

Pomoc, pomoc je tu pavouk!

   Kde se mi tady v bytě bere černý pavouk v lednu, v zimě a vánici, to nevím! Celé léto a podzim jsem tu neviděla jediného, kromě invaze ošklivých čínských berušek, žádný osminohý chlupáč tu nebyl a najedou včera večer mě vyděsil v kouplně. Koutkem oka jsem na zdi zahlédla nějakou skvrnku, nejprve jsem si myslela, že by to mohla být špína nebo něco, ale když můj zrak zaostřil pohyb, zděsila jsem se a odsokčila pryč. 
   Převlékala jsem se na spaní a neustále hlídala pohledem ono místo, kde se ten nezvaný host nacházel. Stačila ale vteřinka pohledu jinam a když jsem se podívala zpět, už tam na zdi nebyl! „To není možný, vždyť to tam před chvílí sedělo!“ Začínala jsem věřit, že v poslední době asi opravdu trpím halucinacemi, a vidím věci které nejsou nebo naopak. Když pak ale můj zrak sklouzl k podlaze, uviděla jsem jak si to ten frajer míří přímo ke mně. On si normálně v okmažiku mé nepozornosti seskočil ze zdi! Já se posunula o další kroky dál a za zády nahmatávala nějaké štokrle na které bych mohla vylézt... On se v polovině cesty zastavil, úplně jsem viděla jak se na mě podíval a smál se mi! Fakt! Pak se rozhodl jinak a namířil si to na záchod. „Cože? No to snad né, do té miniaturní místnůstky, kam se prostě musí, když se musí? Odtamtud není úniku!“ 
 
   Říkala jsem si, že mi ho sem nastrčil ten duch, co mě občas chodí navštěvovat. Usoudila jsem, že to musí být někdo, kdo tu dřív bydlel a chodí si to sem kontrolovat. Tak asi to je takový žert. Ale teď mě napadá, že třeba to je sám duch, kterého jsem už několikrát prosila a tím vyprovázela, aby mě tu ani mé hosty už nestrašil. Tak třeba opravdu už odešel, ale reinkarnoval se do pavouka, protože si přál být něčím, co by mu dalo příležitost navšetěvovat různá místa. Takže teď si tu obhlíží byt v těle pavouka! A teď nevím, co je lepší, jestli duch jako takový, nebo pavouk? Ani jedno! 
 
   Dneska ráno jsem si na to vůbec nevzpomněla, a za celý den také ne, až odpoledne když jsem se vrátila domů. Prohlédla jsem celou koupelnu a záchod, obhlídla další místa a nic nenašla. Ta potvora se někde schovává a já nevím kde! 
 

4 komentáře:

  1. No jo, to znam moc dobre.. zrovna pred tydnem jsem mela jednoho v pokoji. Hovela jsem si u PC a najednou vidim stin, vzhlednu a zdesene prcham.. masiroval si to pekne ke me po stene! Jeste ze jsou na svete nebojacni muzi, kteri ho pekne za nozicku vyhodi z okna (samozrejme za meho dohledu..co kdyby nahodou treba spadl a pak me tu zase desil.. ze? :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo presne tak :D doufam tu nema druha nebo druzku!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vendulko, tak jsem si konečně se zájmem přečetl všechny příspěvky a mohu jedině chválit. Opravdu originální styl cestování a poznávání života kolem nás i docela daleko od domova. Když jsem se například ptal různých lidí, jak oni trávili letní dovolenou, tak jedni třeba považovali za relax být doma, což bych tedy nevydržel, ani kdyby to zahrnovalo výlety do okolí. Druzí se hnali s dalšími známými auty k moři a nadávali na kolony, na vedro a někdy i na jídlo. Třetí prohlásili, že když už cestují krajinou, tak nejraději spí někde na divoko pod širákem, v nouzi v kempu ( lze i ve městech v panelácích vysoko mezi patry na chodbě, pokud se tam člověk na noc dostane), nebo jedou třeba mladé rodiny někam na jedno místo do penzionu.
    Ale tohle je fakt nářez. Jenom tak někam jít a přespat nevím u koho a kde, nebo ještě pořádat společnou párty :-). Když třeba ten člověk, co zrovna hostí musí druhý den do práce, tak to znamená třeba už ve 4 hodiny ráno vstávat. Mladší kamarád nám takhle jednou ,,domluvil" ( řekněte na pokoji kdo vás posílá, a že tu máte přespat :-)))- Ty koukali, ale ani necekli :-))o víkendu nocleh na ,,intru", kde býval přes týden a vlastně jsme tam pobyli jen asi tři hodiny, než šli domácí do práce a my museli samozřejmě také pryč :-)). Jo, vše nejlepší k narozeninám ( 14.8.)! :-))
    Standa ze Řípu :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Pan Pedro Kontaktní e -mailové údaje, pedroloanss@gmail.com. To mi pomohlo s půjčkou 200 000,00 eur na zahájení mého podnikání a jsem velmi vděčný, bylo pro mě opravdu těžké snažit se udělat cestu jako svobodná matka, ale s pomocí pana Pedro Když sleduji, jak se moje firma roste silnější a také se rozšiřuje.
    Vím, že vás možná překvapí, proč tu takové věci dávám, ale opravdu musím vyjádřit svou vděčnost, takže kdokoli, kdo hledá finanční pomoc nebo prochází útrapami s jejich obchodem nebo chce zahájit obchodní projekt utrpení ..
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat