čtvrtek 1. září 2016

Dříve než dojmy vymizí...

   Potom, co jsem opustila město Užice a napsala slibný příspěvek, jak veškeré psaní dohoním do současnosti, už jsem se pak k počítači a internetu nedostala. Nastaly i nějaké potíže s internetovým připojením a posléze jsem se při cestách ocitla v místech, kde bych si o takovým vymoženostech mohla nechat zdát.


   Mám teď na to čas a klid, počáteční výmluvy, že nemám insprici, nebo nějak opadla psavá můza půjdou pěkně stranou! Mám toho nahromaděno mnoho v poznámkách, a tak dříve, než vymizí veškeré dojmy, pěkně řádek po rádku se s vámi o vše podělím. Je toho opravdu hodně, a tak se budu snažit to nějak sepsat, abych nezahltila čtenáře mnoha komplikovanými informacemi najednou :))

   Úmyslně nepíši v článcích konkrétní datumy, kdy se co událo – píši o zkušenostech, o tom jak vidím svět, ale nechávám tomu průběh, který nekategorizuji do konkrétního času a data - není to denníček. Datum, který se zobrazuje u příspěvků je doba kdy se poprvé objevil online :)

   Vím, že spusta z vás touží po fotkách, ale (to bez výmluvy) můj stařičký, ale milovaný notebook to neumí prostě přečíst z pamětové karty. Takže až najdu způsob, někde na jiném PC, pak vše přenesu do svého, protřídím a postupně dodám.
   Dále se budu vracet ke svým starším příspěvkům, a postupně opravovat chybky a jiné nedostatky.

   V záloze mám ještě vytvoření dalších blogových stránek, kde budu sdílet své psaní ze šuplíku – snad nějaké povídky, a výtvory jinačího druhu .. :) Jen všechno pěkně postupně.

  A také se pořád nemohu rozhodnout pro ten pravý design..

3 komentáře: