středa 29. června 2016

Procházka k jezerům, vodopády a jiné malebnosti




  Je to týden, co jsem na cestách. Nyní jsem ve Svitu u Popradu, a Silvia mi poradila trasu od Štrbského Plesa k Popradskému Plesu. Mám veškeré potřebné informace včetně spojů a venku je celkem slunečno. 


  Štrbského pleso je  turistická oblast, takže je to samý hotel, penzion. Je to takové uměle vytvořené “městečko", řekla bych. Musím přiznat, že  jezero (Štrbské pleso) mě zas až tolik nenadchlo, spíše mě více baví procházka. Při cestě zpět navštěvuji Symbolický cintorín.
Popradské pleso se mi líbí mnohem vice, jsou tam snad jen dvě chaty, a jinak všude okolo hory, a mírumilovný klid, více přírody a málo "umělin". 

Další den jdu na trasu o něco delší, ale zato ještě snad krásnější, zastavuji se u vodopádů, a cesta mi opět trvá déle, protože si těch krás užívám. Cestou zpět i trochu sprchne, ale mě to nevadí, vzuch je pěkně svěží a příjemný.



Z těchto dvou výletů mám především v paměti krásy mist, proto nabízím fotografickou prohlídku a odpočinek od dlouhých vypravování, protože takové malebnosti nejsou ani k popsání..

Štrbské Pleso





Štrbské Pleso
Štrbské Pleso
Popradské Pleso
Popradské Pleso
Popradské Pleso
Symbolický cintorín
Symbolický cintorín





























Žádné komentáře:

Okomentovat