úterý 18. října 2016

Byla to jízda, kam se to vše podělo?

  Nevím, jestli s odchodem slunečných dní a nástupem těch chladných a brzo začínajícího večera odešlo i veškeré nadšení a pozitivní naladení, které jsem do té doby prožívala. Jako by rázem všechno skončilo. Ale možná, a já douám, je to i tím, že už dlouho setrvávám beze změny. Protože když nezahálím, dějí se i věci kolem mě. Pokud se ale dostanu do jakéhosi "režimu spánku", přestávají se odehrávat i věci kolem.

  Po návratu do Čech jsem byla jako nová osobnost. Cítila jsem se dobře, a hlavně jsem si připadala silnější, odvážnější, pokoušela jsem sebe samou, a cítila se nad věcí. Byla to ještě jízda..
  Jo, přesně tak, spád událostí, letní dny, energie kolem, měla jsem pocit, že jestli občas nepřibrzdím, nabourám. Naštěstí brzdy zafungovaly vždycky včas. Nědělo se nic tak nebezpečného, jen mi přišlo, že se svět roztočil trochu divoce. Spíše to má spojitost s tím, co a jak se odehrávalo uvnitř mě samotné. Líbilo se mi to, hlavně proto, že jsem v sobě objevovala další nové věci, prolomila hranice tam, kde byly zbytečné a zjistila, že si je umím postavit, kde je chci mít, což je jenom dobře! Každý den byl nějakým novým pokušením. Všechno bylo fajn.
   Za tu dobu jsem stihla dva výlety s Batůžkem. Jeden Funerální, a jeden Výlet do okolí Růžové přes Srbskou Kamenici do České Kamenice, kde zřejmě letos již naposled jsme si ještě ochladili nohy broděním vody.
   Stihla jsem si přestěhovat věci z Teplic do Ústí, několikrát mít kocovinu a několikrát vylézt na nedaleké kopce. Stihla jsem brigádně několik inventur a tak si trošku ještě přivydělat.

   No a najednou mi připadá, že se svět zastatavil. Odneslo si léto i všechny ty dobré události, všechno co mě naplňovalo a těšilo? Nebo to už nepotřebuju? Anebo je to jenom můj vnitřní pocit, který se z nějakého důvodu dostavil, jenom fáze, po které opět všechno nastartuje? 
 
Jestli máte někdo podobnou zkušenost, budu ráda, když se o ní se mnou podělíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat